Kärlek!

Jaaa... Vad har man nu i huvudet? I vanlig ordning för min del är det för mycket! xP
Tittar på Matakuten på 4an. Och på tal om 4an... MISSA INTE BONDE SÖKER FRU PÅ ONSDAG KL 20.00!!!!
Min morbror Jan-Olof Hansson är en av bönderna. Men tyvärr vet jag inte om han är en av dom som dom har följt under sommaren. Ska bli spännande att se om det är så. ^^
Saknar min fina älskling Jimmy jätte mycket. Kan aldrig få nog av honom. Snart är det 9 månader tillsammans!!!
Han är det bästa som har hänt mig. Blir fortfarande jätte pirrig i magen när jag tänker på honom.
Man kan ju nästan säga att detta lilla inlägg handlar om kärlek. :)



Massa kramar!
// Petra/BlackMitsukai <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0