Real men DO cry...

Ligger och kollar på This is England. Jag har is i magen och mår dåligt av det som händer lilla Shaun.
Så jävla hemskt. Det fick att tänka på den klassiska menningen "Real men don't cry".
Men det gör dom. En riktig man... Enligt mig i alla fall, gråter och visar hur han verkligen känner. Det är inget fel med det. Jag har sett Jimmy gråta. Det är hemskt att se honom göra det. Men han delar verkligen med sig av sina känslor då. Det gör mig varm inombords. Speciellt när jag får hålla om honom och torka bort hans tårar. Sen rätt så snabbt så får jag honom att le. Jisses... Jag har till och med sett min pappa gråta. Dom två gångerna jag minns mest är på min farmors sambos begravning och när han och mamma skulle berätta för mig och mina syskon att dom skulle skiljas.

Jag har inga egentliga och 100% argument. Men det är så jag känner. Jag är stolt över min fina Jimmy och min pappa. Dom två underbaraste och närmsta männen i mitt liv. <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0