Hatdröm xP

Det var ett litet tag sen. But now I'm back! :D
Jag har haft viktiga saker för mig sörrö!
Håller på att fixa julklappar osv. Jobbigt skit det där. xP
Men men... Hoppas det uppskattas i alla fall.
Här om natten hade jag faktiskt världens största "hatdröm" mot en av Jimmys närmsta kompisar. :O
Detta är vad jag minns i alla fall...

Jag drömde att jag och Jimmy var på en fest hon höll i.
Jimmy gav henne massor av uppmärksamhet och sket i mig.
Dom flörtade jätte öppet och tog massor på varandra.
Vilket gjorde mig asförbannad!
Så jag började planera massa olika mord försök.
Och jag provade ALLA, men misslyckades hela tiden.
Hon bara hånflinade mot mig vid varje försök.
Tror inte att hon märkte en enda gång. Men efter varje misslyckade försök så dök hånflinet upp.
Och hon fortsatte med MIN Jimmy.
Vilket gjorde mig ännu mera förbannad och frustrerad.

Mer minns jag inte. Men jag vaknade paranoid och små arg. xD
Fast nu är det bara roligt och sjukt enligt mig i alla fall. lolzer! xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0