Hoppsan hoppsan xD

Jag har inte varit så aktiv som jag trodde att jag skulle vara..... ALLS!!! xD
Mycket har hänt. Ska vi se om jag orkar dra upp allt?
Jag har:
1. Tagit studenten
2. Sommar jobbat
3. Varit ute i Skärgården med Jimmy och hans syster + hennes make
4. Fyllt 20 år
5. Inte köpt något på Systembolaget
6. Varit på bröllop
7. Lärt mig att sticka
8. Blivit (typ) ingift moster
9. Firat morfars 70 års dag
10. Skaffat eget konto
11. Skrivit in mig på AF
12. Söker jobb (Har varit på 2 arbetsintervjuer på 3 månader -.-)
Och.... Ja... Orkade inte så mycket mer. xP
Fick just en grå mockapäls kappa av mormor. Från sent 70-tal. Assnygg!!!! :D:D
Ska se om man fixa en bild också. :P
Min fina Jimmy! ^^ <3
Blir alltid nykär i magen när jag ser han. Hur han än ser ut! xP
Bilden togs på Alla helgons dag. Där utav allt blod. Såret på pannan gjorde jag. ^^ (Med derma wax, vaselin, teaterblod och blå karamell färg.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0