Nostalgi

Igår visade jag olika tecknade serier för min lillebror.
Jag sa till honom att jag saknade dom tecknade serierna från 90-talet.
Han sa att han förstod det och sa att han tycker dom verkar roligare och smartare än det som visas idag.
Jag vart lite lycklig inombords. Samtidigt som jag saknar serierna som fan!
Några har det gjort remakes på. Men det gick ju åt pip-svängen. Hehe >:D
Här är i alla fall några jag tittade på och saknar. :3
Teenage Mutant Ninja Turtles



Ducktales



The Super Mario Bros Super Show



Widget



Darkwing Duck



Freakazoid



Swat Kats



Rescue Rangers


X-men



Mad Jack the Pirate



Biker Mice from Mars



Pirater på mörka vatten



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0