Tidsfördriv.... Antar jag :P

Klädsel
Vad har du på dig idag:
Två par strumpbyxor(kallt ute ju), ett par slitna och söderklippta strumpbyxor som används som armvärmare, svart topp, svart kjol med kritsträck och svarta benvärmare.
Vad använder du just nu för skor: Tja... Jag är hemma hos finaste nu. Så jag har på mig ett par foppatofflor. Ute så blir det varmfodrade kängor.
Favoritfärg på kläder: Svart

Senaste person som
Sov i din säng:
Bara lilla jag
Du pratade med: Finaste Jimmy
Du delade en drink med: Jimmy xP
Du gick på bio med: Ja du... Tror det blir Jimmy där igen. Nån av hans kompisar kan ha varit med också. xP
Du gick på stan med: Jenna my twinsister ;D
Skällde på dig: Mamma... Glömde rengöra stekpannan xD

Senaste
Låt du hörde:
Rob Zombie "Living Dead Girl"
Film du såg: Pulp Fiction
Mat du åt: Biff, potatismos och persiljesky med bacon i.
Kram: Jimmy :3
Puss: Jimmy ^^ <3
Fest: Alla helgons natt
Känslan: Glad, för jag är ju hemma hos Jimmy
Ilska: Ett litet hormon anfall på morsan kille xP
Resa: Järvsö?
Glädje: Jag är ofta glad :D
Dröm: Minns inte xD
Boken du läste: Läser just nu en bok som heter Skräcksyner. Spännande
Personen du träffade: Jimmy står brevid mig just nu. "Stäng snusket!" xD
Personen du pratade i telefon med: Jimmys pappa som plocka upp mig på Lunda Livs
Personen du fick sms av: Jimmy :3
Gången du åt en 7-eleven korv: Aldrig hänt!
Gången du var utomhus: När jag gick från bilen och in i huset
Gången du sov: I natt tills jag vakna i morse
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Ja du.... Julas?
Saken du köpte:
Örhängen

Om dig

Namn: Petra
Ålder: 20
Smeknamn: Har inget specifikt
Syskon: En lillasyster och ett stort stycke lillebror(Han är för fan 178 cm. Sist vi mätte honom i alla fall och han fyller ju 14 i december)
Sysselsättning: Arbetssökande, läser, handarbete och hushållsysslor... Det är vad jag gör. :P
Bra egenskaper: Glad, kreativ, hjälpsam och har mycket att ge. Trots det inte märks ibland. :P
Dåliga egenskaper: Jag har en tedens att vara lite för naiv
Linje/klass: -
Hårfärg: Färgar det svart. Men under ytan så är det mörkbrunt
Ögonfärg: Bruna
Skostorlek: 38-39

Kommentarer
Postat av: mirjana

sv: tack så mkt min trogna läsare!kram

2010-11-20 @ 00:51:43
URL: http://zajkovic.blogg.se/
Postat av: mirjana

sv: hur kommer det sig?

2010-11-20 @ 00:53:24
URL: http://zajkovic.blogg.se/
Postat av: mirjana

sv: va har jag legat där? fan vad najs, ja jag är bara den jag är, delar mina egna åsikter och skämt med alla andra och blir skitglad när jag får sådan bra respons! har kikat igenom din blogg med, du har ju sinne för humor du me! måste ju ha som gillar mina skämt ahaha

2010-11-20 @ 00:58:34
URL: http://zajkovic.blogg.se/
Postat av: mirjana

sv: fyfan vad gött att höra!

2010-11-20 @ 01:04:41
URL: http://zajkovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0